It's raining can you se? It's raining heavily from the skye



Någon som missat dagens "underbara" väder idag tro? Jag hade allvarligt talat ingen lust att lämna sängen när jag tittade ut imorses. var dessutom jättetrött när jag vaknade. Mera sömn ikväll kanske =)
När jag stod och väntade vid busstationen på väg hem från plugget så kom bussen. Hade ställt mig långt fram på trottoarkanten för att få en bra plats. Då ser jag plötsligt hur bussen trycker upp vattnet längst sidorna och ser hur folk i panik kastar sig ifrån bussen. Jag kastar mig också i panik in mot buskuren och lyckas precis undvika en sjö av vatten. Det såg rätt roligt ut. Inte lika roligt när man blir nerskvätt dock. Har själv drabbats av det.
Det börjar klarna upp nu så alltid något. Funderar på att baka en kladdkaka till mig själv ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0