Famous shirt







I onsdags satte jag på tv:n bara för att hamna mitt i Gokväll. Upptäckte ganska snabbt att programledaren hade en skjorta som var misstänkt lik min. Så jag gick och hämtade min ur garderoben. Frågade min innboende vad hon tyckte och så stod vi där och tittade på tv:n och tittade på skjortan. Deras vad mycket starkare i färgerna. men det var bara för att min tv visar dem så. Här ser ni juh att det är precis samma skjorta som jag är ägare till eller likadan ;)
Köpt på Carlings herravdelning i Borlänge för si sådär två år sedan. Min absoluta favorit skjorta. Deras gjorde sig dock bättre i bild. Kan bero på att jag aldrig ids stryka min. Funderade faktiskt på att göra det någondag nu ;)
Tyckte det var riktigt roligt i alla fall. jag menar hur ofta händer det att man ser sina kläder på tv ;P

Kommentarer
Postat av: Anettan

Det roliga är att jag hade en exakt likadan på slutet av 80-talet. Jag älskade den tills det bara vara en trasbit kvar. Helskotta vad gammal jag är;)

2011-04-02 @ 21:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0