Childhood dream


Christian Audigiers sedan länge slutsålda Hoodie

Några som har läst mina andra bloggar känner säkert igen den här. Jag hittade hoodien av en slump för några år sedan och kan bara säga att det var kärlek vid första ögonkastet. Gick in på hemsidan bara för att konstatera att det var nog inte riktigt min prisklass nej =/ Idag hittade jag den igen av en slump och kärleken har då inte svalnat trots alla år som gått =/ Blev nästan snurrig när jag såg den igen. Herregud finns det något vackrare en denna vad gäller detaljer. Älskar för övrigt mycket av det CA och Ed Hardy gör men så fruktansvärt dyrt så det finns inte.

Kommentarer
Postat av: Anettan

Hur mycket?? Undrar nyfiken i en strut

2011-03-17 @ 13:23:53
Postat av: Sofia

Haha tja en del. När den var på webben så var retail price 345 dollar dvs 3216 kr. Som hittat ;)

2011-03-17 @ 13:49:22
URL: http://ondkesoboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0