Big hair changes










Photos by: My Sis

Idag var jag och sis på en grym frisörsalong! Väldigt populärt. De har till och med en lista för ev avbokningar ;) Nästa tid var typ sista maj. Härligt att sis bokade så långt i förväg och när stället var relativt okännt. De var jätteduktiga och väääldigt nogranna. Jag och syrran var där i över 4 h. Och vi tjötade en massa med våran frisör och Pelle. Vi disskuterade allt verkligen: Drömmannen (Hon ville ha en Mr Big ;) , karriär och jobb, skor och mode, kärlek och relationer och fick en massa värdefulla tips om hårskötsel dessutom.
Fick till och med mina ögonbryn plockade av Pelle the owner. Tjejen som jobbade med mig och syrran frågade vad han tyckte och han sa typ fabolous men du borde plocka dina bryn lite. Så frågade han om han skulle göra det för mig. Så då blev det som det blev ;) Så nu har jag helt ny fab hårfärg och välansade bryn. Not bad, not bad at all ;)

Våran mamma dök upp efter ett tag så då satt vi allihoppa där inne och tjattrade. Sedan tog vi oss till Linné och åt härliga Italienska pastarätter på Bellini. Mammis bjöd =) Vi hade jättemysigt och klockan han bli efter 21 innan jag var hemma igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0