Take a smile



Tyckte den här bilden var så fin så jag ville förmedla den vidare =) Kanske något man borde göra någon dag.
Idag har det varit lite mera att göra än igår. Vi fick in en hel del flygfrakt idag som skulle brytas ner till mera lätthanterliga pallar. Var rätt så kul att hålla på med det. Testade jobbets massagestol också. Jepp vi har en sådan. Shiit vad nice det var. Jag satt nästan och slumrade till ett tag när jag körde relax programmet. Det kommer att bli min bästa vän varje dag när det inte finns så mycket att göra =)

På vägen hem så tog jag mig över till Monsieur en stund. Han bor så nära där jag skall byta buss så det var smidigt =) Sedan hade jag en katt som stod och skrek på andra sidan dörren när han hörde mig i trappupgången. Han tyckte att 9 h ensamhet var lite väl länge=) Så han sprang efter mig, men lugnade sig efter ett tag och kurade ihop sig till en liten boll brevid soffan och somnade.
Imorgon är det jobb igen till 00, men jag brukar få gå tidigare. Vi får se kanske stannar längre imorgon. Beror på hur mycket det finns att göra. Idag när jag lämnade dem så satt några och käkade, andra löste korsord tillsammans, några satt och tjöta och en annan läste en bok. Slappt ;) Fatta hur bra det är. Man är ledig 4 dagar kanske sedan jobbar man 4 ledig 5 jobbar 2 ledig 3 och ändå får man bra betalt för 75% tjänst som de flesta har här. Det håller förstås inte i längden men de har haft det väldigt bra iaf =)
Jaja dags och sova tror jag.
Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0