I feal the good energy return




Rensade tidningar idag och bestämde mig för att försöka göra mig av med i alla fall hälften av hela tidningshögen. Det lyckades riktigt bra. Högen till höger skall slängas och vänster skall sparas. Riktigt nöjd faktiskt. Var tvungen att titta igenom alla tidningar snabbt, vilket var ganska tröttsamt.





Sedan blev det Vegetarisk lassagne till kvällsmat. Mums! Gillar denna lassagnen väldigt mycket. Recept finns här:http://ondkesoboll.blogg.se/category/food.html

Förtutom dagens sysslor så tog jag och Moa en lång stärkande promenad fram och tillbaka till Göteborg Stadsbibliotek på eftermiddagen. Det var framförallt en pina att gå tillbaka då jag hade ryggsäcken full av böcker och matvaror plus en kasse i handen som vägde ton. Var helt genomsvettig när jag kom hem. För våran hemväg består av bara uppförsbackar =/
Nu blir det Desperate Hosewives och sedan sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0