The healthiest way is the heavy way





Häromdagen var jag på Hemköp och skulle handla ytterst lite. När jag såg att Brämhullts hade sin morots juice på rea så kände jag direkt ett stort sug efter denna nyttiga dryck. Räknade lite på det och trots att priset var nedsatt med 30% så tyckte jag ändå att det var för dyrt. Sagt och gjort när jag kom hem så ställde jag mig och pressa sex stycken morötter i min fina juice maskin jag hade ärvt av syrran för ett bra tag sedan. Resultatet blev fantastiskt god pure färsk morotsjuice med omelett till. Men när man tittade på all disk som ett glas juice resulterade i undrade man om det verkligen var värt det...

För övrigt så har en förkylning smygit sig på mig. Får se hur jag mår imorgon. Kanske är resultatet av för lite sömn i helgen och för mycket festande, who knows.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0