Why don't we go somewhere only we know











Jeans med läder framtill: Guess, Soho, NY
Randig  skjorta: Carlings men
Halsband: Dubai

Sorry för dålig uppdatering. Kan bara skylla på för mycket plugg. Är bara en vecka kvar nu på plugget. Sedan går jag på praktik vilket borde vara lugnare eventuellt. Men det är förstås mycket huvudvärk där också med allting man skall lära sig =)
Idag är det heldags plugg igen precis som alla andra dagar. Dock skall jag unna mig fullkomlig ledig tid ikväll vid halv nio. Då skall nämligen M som jag dejtar laga middag. Skall bli trevligt. Men det är enda kvällen jag tillåter mig att vara ledig. Sedan är det fullt ös en vecka.
Hoppas ni får en trevlig fredag och helg!
Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0