Burj Al Arab and Mall of Emirates












"Alladins grotta" med alla varldens souvenirer. Pyramider fran egypten, buddha fran Indien, glasparlor fran Grekland, zebror fran Afrika. Allt mellan himmel och jord. Detta place ligger i en industribyggnad och omojligt for turister att hitta (vi bor juh hos en familj som har bott har i tre ar nu) och ar delvis varmt as hell och verkligen som grottor. varenda centimeter ar i princip tackt med prylar, till och med i taket. Vilket jag fick erfara nar jag fastnade med haret i olika prylar flera ganger ;) Behover jag saga att det var overvaldigande att se allt detta. En massa lander samlade pa ett stalle. Vi kopte pa oss en del eh ja. jag kopte bland annat fyra stora halsband som jag blev valdigt nojd med. Allting hade sand pa sig sa nar vi kom ut fick vi en vatsarvett att torka av handerna pa.




Vi sitter utmattade men nojda i entren till "grottan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0