Dessert Safari















Tanker inte ta at mig aran over alla bilderna da det faktiskt ar Freddie som har fotat mycket av dem. Jag klarade tyvarr inte av att fota sa mycket da jag var koncentrerad pa att titta rakt fram under turen.

Fem timmar i oknen blev det idag.
Om du ar tuff och inte radd for att ma illa sa ar detta en underbar tur. Ar du inte det rekomenderar jag inte denna turen. Vi hade inget val tyvarr nar vi val satt i jeepen (Trodde man kunde valja pa att aka upp och ner i sanddynerna eller ej, men det allternativet fanns inte) Men det var fruktansvart roligt. Aven om man madde skit i slutet. Det gick over valdigt fort dock.

Vi roade oss med: Sanddyneakning i 25 * 25 min med tva nodvandiga pauser,  sandboarding, kamelridning, henna malning, ata arabisk mat, belly dancing, smoking whaterpipe, titta pa stjarnorna. Riktigt lyckad dag faktiskt =)


Kommentarer
Postat av: Anettean

Nää..varför fick jag inte åka med??

2011-09-18 @ 16:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0