Dubai day 3 This is how it looks like


Sahar ser det ut om man forsoker ga in pa en vanlig dejtingsida har i Arab landet. Intressant, men det ar sa det ar har
nere. Annorlunda styrning. Staderna styrs av sheijkerna. Mycket intressant om man som vi bor i vanlig engelsk familj som by the way ar jattetrevlig. Da far man veta en hel del om detta land, man nog inte ser som turist. Men jag gillar landet. Har inte haft nagra problem hitills. En del stirrar, men det ar framforallt arbetarna som indier och pakistanier. Det ar inte obehagligt. Visst en del med sloja tittar ocksa men jag har inte kannt mig obekvam hitills iaf.
Imorgon skall vi till havet i Abu Dhabi och sedan till en marknad. Sweet!


Kommentarer
Postat av: Mammis

Bara sa att du vet, sa regnar det som 17 har hemma. Det ar hyfsad temperatur. Lusse ar ute ganska mycket trots regnet. Vi ar pa landet men aker till sta´n i morgon. Vi har vinprovning hos Calle o Anki pa lordag.

2011-09-07 @ 08:18:47
Postat av: sofia

halloo dar hemma!

Trist jag horde detta, aven i forgar tydligen. Tankte sova nu. Vi har haft riktigt varmt vader idag. Svart att forsta att dte ar kallare pa andra stallen just nu. Kjam jam

2011-09-07 @ 23:22:33
URL: http://ondkesoboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0