Lazy day in Abu Dhabi


Bara overstrykningspennor. de var billiga sa jag har faktiskt kopt pa mig ett lager vid ett annat tillfalle.

Bara mjolk i roliga forpackningar

Bara fruktyoghurt


Sackar med ris =) Tror att de gillar ris i det har landet. Det verkar sa pa the amount of rice som de har overallt i affarer.


Basmati ris i vackra sackar. Vill nastan ha en bara for att. Man kanske kan kopa en och ge riset till familjen vi bor hos och ta sacken sjalv hmmm

Idag var en lugn dag. jag gick upp halv ett, ja ni laste ratt. At frukost som bestod av flingor och mango juice mm. sedan la jag mig i solstolen och stekte en stund samtidigt som jag skrev mina vyckort till kompisar. Sedan satte jag mig och plugga. Gick la sadar i den varmen. Orkade 30 min at gangen. Det blev ca 60 min sammanlagt. sedan kom Angelica och fragade om jag ville med till Carrefour. Om jag ville! carrefour ar en matbutik som har allt. Mycket annorlunda mat och en hel dle klader och skor som man kan hitta till ett billigt pris. Vi har akt dit en massa ganger.
Nar man ar dar bara plockar man det man tycker ser roligt ut. Nagon kul forpackning, goda juicer, mangos etc. garna fruktsallad pa burk. Det var en lazy dag idag helt enkelt. Imorgon hoppas vi fa med Freddie pa att kora oss till Mall of Emirates och kanske aven bada. Och sa vill jag garna aka the monorail ocksa. Vi far se hur det blir.
Nu tankte jag stanga ner har. Tankte prata med mamma pa skype snart. Det ar juh gratis sa det ar jattebra verkligen. Istallet for att betala 14 kr per min, sa betalar jag 0 kr per minut ;)
Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0