Mall of Emirates


farlig affar. Har varit har x antal ganger och tror jag hittade mestadelen av min hostgarderob har ;)




Todays food: Creepes with tandoori chicken, vegetables and cheese and some jalapenos, jummy but strong
Todays drink: Ice tea with taste of peach


Mina tva resekompisar =) De valde hamburgare som vanligt. De har inte varit lika sugna pa att prova olika ratter som jag har varit. Framforallt en ar valdigt fortjust i sin whopper meal ;)


Kommer ni ihag dessa som man hade som ett litet spel man kunde dra upp och sedan forsokte man fiska upp fiskarna nar de gapade med magnetspon? Detta fanns pa Mall of Emirates i storformat. Jattekul att de hittar pa en sadan grej tycker jag.




Pa pappersbiten stod det: Out for lunch, will be back after 1 hour. Thank you!
jaha du det hade inte varit smart att skriva mellan vilka klockslag du gick pa lunch sa att man vet nar du kommer tillbaka nej da =/




idag tog vi et tur tiill Dubai och Mall of Emirates. Tittade mest och kakade lite. var inne och kopte en supermjuk hoodie i American Eagle.
Sedan stack vi och badade i havet vid Burj Al Arab.
Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0