Red knitted





Oversized röd stickad sak: M&Q
Gråglittrig tröja under: Tradivarius Dubai Mall
Manchester brallor: M&Q

Dagen började med att jag försov mig och nu är jag i full färd med att plugga. Varken jag eller pojkvännen vaknade i tid =/ Ikväll blir det en vinare med Angelica och sedan förhoppningsvis utgång. Var ett tag sedan man var ute nu så blir nog sköj. Funderar på makeup för ikväll och försöker hitta lite inspiration. Lägger kanske upp kvällens outfit om jag orkar och hinner.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Säljer mina virkade Conscious collection shorts, oanvända :) Har ett till par som jag lägger upp senare. De är stora i storleken. Typ som M.



http://www.tradera.com/hm-conscious-collection-shorts-virkade--auktion_341738_150087591



PUSS!

Www.socosy.blogg.se (kika mina tävlingar på bloggen)

2012-02-23 @ 19:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0