Skullcandle









Har äntligen fått upp mina gardiner och drog fram mitt döskalleljus i samband med detta då jag kände att det behövdes lite mera färg i fönstret. Den har legat i sin låda i säkert ett år nu och många är dem som har velat ha den men jag har inte gett bort den utan tänkt att den säkert kommer till användning någongång och se så rätt jag hade =D
För övrigt har det varit en produktiv dag och vecka. Idag tvättade jag, fick hjälp med att borra hål för gardinstången, strök och rollade gardiner dvd tog en roller med klister på och tog bort allt ludd och katthår på som lätt fastnar där. Ett jäkla jobb kan jag tala om. Sedan dammsög jag vardagsrummet, hallen, köket och sovrummet plus min madrass ;P Torkade av skrivbordet och en fönsterbräda. Dessutom fick jag ett ryck och strök mitt dubbellakan och en sjal.
På dagen var vi på en Indisk restaurang Tiken Masala. Asgod mat verkligen. Väldigt liten men mysig restaurang. Nu sitter jag och mumsar på ett ägg, juice och två mackor. Vi år så tidigt så blev änna rejält hungrig nu. Imorgon (idag) kommer pojkvännen hem från långt upp i Sverige =) Han har varit i Sthlm och lite överallt. Har inte sett honom på över en vecka. Känns som en evighet =/
Cheers!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!



Jag såg att du har ett par acne hybria lea, om du någon gång vill sälja dem så är jag intresserad! Har du storlek 36 eller 37? :)



Mvh Linda

2012-01-17 @ 07:00:45
Postat av: Sofia

Hej =)

God to know =)

Det stämmer bra det. Dock så var dessa lite små i storleken så när jag skickade efter 39 var dessa för små. Så mina nuvarande skor jag har är storlek 40 så de är kanske lite för stora =)?

Mvh

Sofia

2012-02-03 @ 15:01:33
URL: http://ondkesoboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0